Melyek a lehetséges fizetési módok?
Előreutalás, vagy készpénzes fizetés személyesen illetve utánvéttel.
Milyen szállítási lehetőségeket vehetek igénybe?
Bolti átvétel és futárszolgálattal történő házhozszállítás választható
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
A házhozszállítás költségeit a címlapon a szállítási akció alatti táblázat tartalmazza:
Maximum 40 kg-os csomagot tudunk egyben feladni. Efölött újra számítódik a feladási díj.
Mit kell tennem a csomag kézhez vételekor?
A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát és a biztonsági szalagok épségét. – Ha a legkisebb gyanú is felmerülne a csomag állapotával kapcsolatban, ellenőrizze le a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Probléma esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral és azonnal értesítsen bennünket
Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?
Amennyiben nem tartózkodna otthon a kézbesítés pillanatában, a futárszolgálat időpontegyeztetés céljából keresni fogja önt a regisztráció során megadott telefonszámon.
Mi történik akkor ha a megrendelt termék elfogyott ?
Ritkán de előfordul, hogy egy termék mind saját, mind importőr partnerünk készleteiről elfogy. Amennyiben a termék 8 munkanapon belül be nem szerezhető, írásban értesítjük Önt a beszerezhetőség dátumáról illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Ezesetben természetesen Önnek lehetősége van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendelés tisztázására küldött levelünk 8 napon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.
Meggondoltam magam, hogyan törölhetem vagy vonhatom vissza a megrendelést?
A vonatkozó jogszabályok pontosan szabályozzák az interneten keresztül leadott renelések törlésének lehetőségeit, melyek az alábbiak lehetnek:
MEGRENDELÉS FELADÁSÁT KÖVETŐ 24 ÓRÁN BELÜL: A megrendelés feladásának dátumát áruházi software-ünk automatikusan rögzíti. A feladástól számított 24 óra türelmi időnek minősül, ezidő alatt Önnek lehetősége van rendelésétől minden indoklás nélkül elállni s rendelését töröltetni. Megrendelés törlést kizárólag írásban a bolt@sylvestris.hu e-mail címre küldött levélben tudunk elfogadni !
ÁRU ÁTVÉTELÉT KÖVETŐ 8 NAPON BELÜL: Amennyiben a kiszállított, átvett árura nincs szüksége, lehetősége van arra, hogy azt 8 napon belül, indoklás nélkül számunkra visszaküldje. Ezesetben cégünk a visszaküldött áru vételárát 30 napon belül az Ön részére visszafizeti. Ebben az esetben a visszaszállítás költsége Önt terheli.